loading...
بزرگترين و بروزترين وبگاه دانلود موزيك و فول ارشيو خوانندگان ايراني
salam

سلام به همه ی کاربران گرامی .لطفا برای استفاده بهتر از سایت عضو شوید...


به علت به روز بودن سایت لطفا از تمامی صفحات دیدن کنید...



coming soon



اطلاعیه ی مهم به کاربران

دوستان سایت به روز شده و به علت زیاد بودن لطفا به صفحات دیگه هم سر بزنید و از آهنگ ها لذت ببرید..


 امیدوارم بهتون خوش بگزره ....قبل از دانلود کردن لطفا عضو شوید...

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
خودکارت فقط به اندازه یه جمله جوهر 15 777 reza8451
اقتصاد گاو 2 210 reza8451
چـــه ورزش و چـــه ورزشکاری 13 868 reza8451
تازه واردا بیان برای آشنایی 16 761 reyra
تایپیک تاریخ تولد اعضا 5 401 reyra
به نظرشمادوستان عزیزبهترین خواننده ی حال حاظر ایران کیه؟؟؟؟؟؟ 7 412 reyra
در حــــالــــ گــــوشــــ دادنــــ بــــه چــــه آهــــنــــگــــیــــ هــــســــتــ 15 853 reyra
░▒▓ حضور و غیاب کاربران سایت▓▒ 14 642 reyra
دوست داري تو لباس نفر قبليت چي بندازي ؟ 16 805 reyra
چت روم سایت 48 1750 ghazal
داستان طنز 3 303 arefeh
اگه قرار باشه......... 8 434 star
جوک های تووپ 28 1096 arezoo
بازی با کلمات بی نقطه 26 981 arman
بازی بسیار زیبای هووووووووووووووووپ 34 1006 saideh
پخش هفتگی آهنگ در وای وای موزیک 0 259 yekta04
کی به کیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 1 196 ali_bihamta
مکالمه خیام با دوست دخترش 1 219 ali_bihamta
معنی برخی از کلمات 0 153 saideh
اخبار ایران در 50سال آینده 2 263 yekta04
پرسشی و معمایی؟؟؟؟ 1 211 yekta04
لیست شماره تلفن ها(طنز) 9 821 yekta04
داستان طنز 1 203 yekta04
داستان عاشقانه و غم انگیز قرار .. 3 251 sasan_love
خلبانان نابینا 1 209 sasan_love
░▒▓ قهوه خانه سایت ▓▒░ 13 479 saideh
امان از دست پسرا 3 282 saideh
شهادت حضرت امام جعفر صادق 1 190 sasan_love
کدومشونو بیشتر دوس داری؟!؟!؟ 3 307 negin74
mohama yekta بازدید : 127 پنجشنبه 11 دی 1348 نظرات (0)
دو خلبان نابینا که هردو عینک های تیره به چشم داشتند، در کنار سایر خدمه پرواز به سمت هواپیما آمدند در حالی که یکی از آنها عصایی سفید در دست داشت و دیگری به کمک یک سگ راهنما حرکت می کرد زمانی که دو خلبان وارد هواپیما شدند، صدای خنده ناگهانی مسافران فضا را پر کرد اما در کمال تعجب دو خلبان به سمت کابین پرواز رفته و پس از معرفی خود و خدمه پرواز، اعلام مسیر و ساعت فرود هواپیما، از مسافران خواستند کمربندهای خود را ببندند در همین حال، زمزمه های توام با ترس و خنده در میان مسافران شروع شده و همه منتظر بودند، یک نفر از راه برسد و اعلام کند این ماجرا فقط یک شوخی یا چیزی شبیه دوربین مخفی بوده است اما در کمال تعجب و ترس آنها، هواپیما شروع به حرکت روی باند کرده و کم کم سرعت گرفت هر لحظه بر ترس مسافران افزوده می شد چرا که می دیدند هواپیما با سرعت به سوی دریاچه کوچکی که در انتهای باند قرار دارد، می رود هواپیما همچنان به مسیر خود ادامه می داد و چرخ های آن به لبه دریاچه رسیده بود که مسافران از ترس شروع به جیغ و فریاد کردند اما در این لحظه هواپیما ناگهان از زمین برخاست و سپس همه چیز آرام آرام به حالت عادی بازگشته و آرامش در میان مسافران برقرار شد در همین هنگام در کابین خلبان، یکی از خلبانان به دیگری می گوید باب، یکی از همین روزا بالاخره مسافرها چند ثانیه دیرتر شروع به جیغ زدن می کنن و اون وقت کار همه مون تمومه:16::16:[/align]
mohama yekta بازدید : 105 پنجشنبه 11 دی 1348 نظرات (0)
اقتصاد مرسوم: دو تا گاو ماده دارين.... يكيش رو می فروشين و يه گاو نر می خرين...به تعداد گاوهای گله شما افزوده ميشه و اقتصاد رشد می كنه...پول براتون همينطور سرازير ميشه و می‌تونين به بازنشستگی و استراحت بپردازين ... *اقتصاد هندی** :** * دو تا گاو ماده دارين .... اونها رو می پرستين و عبادت می كنين ! *اقتصاد پاكستانی** :** * هيچ گاوی ندارين ... ادعا می‌كنين كه گاوهای هندی مال شما هستن ... از آمريكا طلب كمك مالی می‌كنين ... از چين طلب كمك نظامی می‌كنين ... از انگليس هواپيماهای جنگی ... از ايتاليا توپ و تانك ... از آلمان تكنولوژی ... از فرانسه زير دريايی ... از سوييس وام بانكی ... از روسيه دارو ... و از ژاپن تجهيزات ... با تمام اين امكانات گاوها رو می‌خرين و بعد ادعا می‌كنين كه توسط جهان مورد استثمار قرار گرفتين!! * اقتصاد آمريكايی** :** * دو تا گاو ماده دارين .... يكيش رو می فروشين و دومی رو تحت فشار مجبور می‌كنين كه به اندازه ء ۴ تا گاو شير توليد كنه ... وقتی گاوتون افتاد و مرد اظهار تعجب و شگفتی می كنين ... تقصير رو گردن يه كشور گاودار ميندازين و بعد طبيعتا" اون كشور يه خطر بزرگ برای بشريت به حساب مياد ... يه جنگ برای نجات جهان به راه ميندازين و گاوها رو به چنگ ميارين ! *اقتصاد آلمانی** *: دو تا گاو ماده دارين .... اونها رو تحت مهندسی ژنتيك قرار مي‌دين ...بعد گاوهاتون ۱۰۰ سال عمر می كنن و ماهی يه وعده غذا می‌خورن و خودشون شيرشون رو می‌دوشن ! *اقتصاد ژاپنی** :** * دو تا گاو ماده دارين .... اونها رو از نو طراحی ژنتيكی می كنين ... هيكل گاوهاتون يك دهم اندازه ء طبيعی ميشه و ۲۰ برابر معمول هم شير توليد می كنن ... بعد شونصد تا كارتون و عكس برگردون و آدامس با شخصيت گاوهاتون با چشمهای درشت می سازين و اسمش رو ميذارين Cowkemon و توی تمام جهان پخش می كنين و می‌فروشين! *اقتصاد ايرانی** :** * دو تا گاو ماده دارين كه هر دو تاشون از باباتون به ارث رسيده ... يكيش رو دولت بابت عوارض و ماليات و خمس و زكات و سهم صدا و سيما و سهم بنياد های مختلف و غيره ضبط می كنه ... دومی رو هم قربونی می كنين و نذر قبولی توی دانشگاه و ازدواج موفق و شغل خوب و بدن سالم و عقل درست و حسابی و ............ . . و غيره می كنين! ... و اقتصاد كماكان فلج می مونه
mohama yekta بازدید : 135 پنجشنبه 11 دی 1348 نظرات (0)
لیست تلفن یک دختر : مامی ددی آبجی نازم امیر “پرشیا” امیر “فرمانیه” مانی BMW مهسا جوجو عباس گلدیس عباس ایران زمین عباس عشقم مهتاب سعید خاله سعید پسر خاله مهتاب سعید عشقم پیمان مانتو فروشی اپیلاسون گل یخ آرایشگاه گل ناز لیست تلفن یک پسر : بابا مامان محسن گامبو دایی اکبر عمه فاطی سحر عشقم جواد قلیون مرتضی نصاب ممد/گاراژ ممد/گاراژ2 اصغر کباب خاله ۱ خاله ۲ خاله ۳ بابک ساقی سیامک ساقی علی ساقی بهنام مکان!!
mohama yekta بازدید : 145 پنجشنبه 11 دی 1348 نظرات (0)
به علت اتمام ذخایر نفت وگاز دولت در اطلاعیه ای از مردم عزیز ایران خواست امسال در مصرف ذغال جداً صرفه جویی نمایند. یکی از نمایندگان مجلس خواهان کاهش سن ازدواج شد. وی گفت دولت با تدابیر صحیح واصولی سعی دارد متوسط سن ازدواج دختران را از 50 سال به 45 سال کاهش دهد. وی گفت در نظام طبیعت اصولا مرد نیز مانند زن حق مشارکت در فعالیتهای اجتماعی و سیاسی را دارد دولت موفق شد نرخ تورم را کاهش دهد وآن را از 63% به 62.5 درصد برساند. مدیرعامل سایپا: با تکیه به دانش بومی تانک و تراکتور پراید را طراحی کردیم. با ما همراه باشید با اخبار نیمه شبی :8:
mohama yekta بازدید : 136 پنجشنبه 11 دی 1348 نظرات (0)
نشسته بودم رو نیم‌کتِ پارک، کلاغ‌ها را می‌شمردم تا بیاید. سنگ می‌انداختم بهشان. می‌پریدند، دورتر می‌نشستند. کمی بعد دوباره برمی‌گشتند، جلوم رژه می‌رفتند. ساعت از وقتِ قرار گذشت. نیامد. نگران، کلافه، عصبی‌ شدم. شاخه‌گلی که دستم بود سَرْ خَم کرده داشت می‌پژمرد. طاقتم طاق شد. از جام بلند شدم ناراحتیم را خالی کردم سرِ کلاغ‌ها. گل را هم انداختم زمین، پاسارَش کردم. گَند زدم بهش. گل‌برگ‌هاش کَنده، پخش، لهیده شد. بعد، یقه‌ی پالتوم را دادم بالا، دست‌هام را کردم تو جیب‌هاش، راهم را کشیدم رفتم. نرسیده به درِ پارک، صِداش از پشتِ سر آمد. صدای تندِ قدم‌هاش و صِدای نَفَس نَفَس‌هاش هم. برنگشتم به‌ رووش. حتی برای دعوا، مُرافعه، قهر. از در خارج شدم. خیابان را به دو گذشتم. هنوز داشت پُشتم می‌آمد. صدا پاشنه‌ی چکمه‌هاش را می‌شنیدم. می‌دوید صِدام می‌کرد. آن‌طرفِ خیابان، ایستادم جلو ماشین. هنوز پُشتَ‌م بِش بود. کلید انداختَ‌م در را باز کنم، بنشینم، بروم. برای همیشه. باز کرده نکرده، صدای بووق - ترمزی شدید و فریاد - ناله‌ای کوتاه ریخت تو گوش‌هام - تو جانم. تندی برگشتم. دیدمش. پخشِ خیابان شده بود. به‌روو افتاده بود جلو ماشینی که بِش زده بود و راننده‌ش هم داشت توو سرِ خودش می‌زد. سرش خورده بود روو آسفالت، پُکیده بود و خون، راه کشیده بود می‌رفت سمتِ جوویِ کنارِ خیابان. ترس‌خورده - هول دویدم طرفش. بالا سرش ایستادم. مبهوت. گیج. مَنگ. هاج و واج نِگاش کردم. توو دستِ چپش بسته‌ی کوچکی بود. کادو پیچ. محکم چسبیده بودش. نِگام رفت ماند روو آستینِ مانتوش که بالا شده، ساعتَ‌ش پیدا بود. چهار و پنج دقیقه. نگام برگشت ساعتِ خودم را سُکید. چهار و چهل و پنج دقیقه! گیجْ - درب و داغانْ نِگا ساعتِ راننده‌ی بخت برگشته کردم. عدلْ چهار و پنج دقیقه بود!!
mohama yekta بازدید : 128 پنجشنبه 11 دی 1348 نظرات (0)
مردی با زنی در خیابان راه میرفتند یکی سوال کرد که چه نسبتی با هم دارید ؟ مرد گفت : مادر شوهر این زن ، با مادر زن من ، دختر و مادر هستند نسبت این مرد و زن چیست !؟

تعداد صفحات : 15

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    بدو موزیک چطوره؟
    بزرگترين وبروزترين وبگاه دانلود موزيك ايراني

    فول آرشیو برترین خواننده ایران پویابیاتی 

    taghvime bi bahar 

    bazande 

     

     

    درحال تكميل شدن

    آمار سایت
  • کل مطالب : 141
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 61
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 30
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 41
  • بازدید ماه : 95
  • بازدید سال : 6,729
  • بازدید کلی : 61,003
  • کد آهنگ پیشواز ایرانسل

                                                       


    کد آهنگ های پیشواز ایرانسل آلبوم یکی هست

    آهنگ هــا: آرزو ، باید کاری کنی ، برو ، به خدا ، بیا برگرد ، خاطره ها

    دیدی ، دقیقه های آخر ، عشق یعنی این ، نبض احساس ، یکی بود یکی نبود

    کد را به ۷۵۷۵ ارسال کنید

    آرزو

    ٣٣١۴٧٣٨

    ********

    باید کاری کنی

    ٣٣١۴٧٢٩

    ********

    برو

    ٣٣١۴٧٣٢

    ********

    به خدا

    ٣٣١۴٧٣٣

    ********

    بیا برگرد

    ٣٣١۴٧٣٠

    ********

    خاطره ها

    ٣٣١۴٧٣۴

    ********

    دقیقه های آخر

    ٣٣١۴٧٣۵

    ********

    دیدی

    ٣٣١۴٧٣٧

    ********

    عشق یعنی این

    ٣٣١۴٧٣۶

    ********

    نبض احساس

    ٣٣١۴٧٣١

    ********

    یکی بود یکی نبود

    ٣٣١۴٧٢٨